Silnik głębinowy 4″ 1,5 kW 230V
Silnik głębinowy, olejowy 4„ przeznaczony do współpracy ze wszystkimi rodzajami pomp głębinowych ze złączami w standardzie NEMA.
10 w magazynie
1050,00 zł
Ilość:
Więcej informacji
Parametry techniczne
| Producent | Stairs Pumps |
| Model | 4R206M |
| Typ silnika | olejowy |
| Moc silnika | 1,5 kW |
| Zasilanie | 207 – 244 V |
| Prąd znamionowy | 10,4 A |
| Wbudowany kondensator | 40 uF |
| Ilość startów na godzinę max | 40 |
| Obroty silnika | 2840 obr/min |
| Obciążenie napędu | 2000 N |
| Maksymalna temperatura wody w studni |
35o C |
| Szybkość przepływu wody do odpowiedniego chłodzenia | 0,2 m/s |
| Klasa izolacji | F |
| Stopień ochrony | IP68 |
| Standard złącza |
NEMA |
| Długość przewodu elektrycznego |
1,7 m (3×1,5mm2) |
| Sposób instalacji | pionowo |
| Średnica silnika | 94 mm |
| Wysokość | 491 mm |
| Waga | 11,9 kg |
| Gwarancja | 24 miesiące |
[img-2280-left-large_default]
4″ przezwajalny silnik głębinowy STAIRS należy do najbardziej nowoczesnych konstrukcji na rynku. Charakteryzuje się bardzo długą żywotnością oraz wysoką wydajnością w szerokim zakresie napięcia zasilającego. Chłodzony nietoksycznym olejem, spełnia rygorystyczne wymagania norm krajowych i międzynarodowych.
Silnik posiada wbudowany kondensator. Pozwala zto aoszczędzić zarówno pieniądze jak i czas montażu, dzięki zakupie przewodu elektrycznego o mniejszej ilości żył oraz braku konieczności instalacji dodatkowej puszki rozruchowej, tak jak to ma miejsce w przypadku silników jednofazowych z zewnętrznymi kondensatorami.
Dodatkową zaletą ułatwiającą przeprowadzanie przeglądów okresowych jest zastosowanie wodoodpornego przyłącza zasilania.
Wszystkie silniki są testowane elektrycznie i hydraulicznie przed opuszczeniem fabryki.
Cechy i zalety:
- Wymienne, wodoodporne przyłącze zasilania
- Kabel połączeniowy spełniający normy CE
- Nietoksyczny olej – wysokiej jakości, bezbarwny olej spełniający wysokie wymagania władz krajowych i międzynarodowych
- Specjalny stojan zapewniający wysoki moment obrotowy przy starcie
- Górny wspornik wykonany z niklowanego żeliwa.
- Wszystkie silniki są testowane elektrycznie i hydraulicznie przed opuszczeniem fabryki

